tirsdag 8. september 2015

Mugrug


To mugrug , str. er ca. 7 3/4" x 12". så ikke av de 
små ,- stripene er skjært i 1" bredde og er restestoff , ikke 
helt likt stripemønsteret på de to ,
 men fargene går i de   
samme  nyansene.






Er så heldig å ha 9  mm stingbredde på min Janome så 
pyntesømmen kom virkelig frem her . 




Liten pose til oppbevaring av småting , denne har 
fått et broderi på , baksiden er quiltet 
med et rutemønster, den har hjemmelaga klemmeåpning , 
jeg har laget en lignende , går du til den siden er der
 en link på 
hvordan lage denne , siden og linken får du Her




Ha en fin uke videre !


2 kommentarer:

  1. Flotte mugrugs! Jeg likte veldig godt måten du har brukt stoffrester på der. Disse tror jeg at jeg vil "herme" etter. Kjempefin pung du har laget også, og vakkert broderi til pynt. Ønsker deg en fortsatt fin uke! :-)

    SvarSlett
  2. Kjempefine mugrugs! :) Herlig stoffkombinasjon og fin pyntesøm. Søt liten pose. Takk for tips! :)
    Ha en fin uke!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.