onsdag 11. mai 2016

Ny veske.

En veske i eget design , 
Bildet over og under viser for-
siden og baksiden , Stoffer er
 veskestoff og tykkere enn vanlig 
bomull. Temmelig stormønstret 
som en ser. 



Det fine med å sy en veske selv er at 
en da kan få innsiden slik en selv liker og 
har behov for.



Designen på hankene er ny ,
 funnet på nett. Rosen eller blomsten 
under er og funnet på nett  ,
Søk på you tube :
Shabby Fabrics .com


Glidelås-lukning må en veske ha synes jeg , 
og jeg har kommet på en enkel måte å løse det på .





Thesplendidsampler. block 24. 
Har du lyst til å se mine andre blokker 
kan du klikke deg inn på 
Instagram- ikonet øverst på siden . 


Denne blokken under er en av mine 
absolutte favoritter   :) 
Block 25 Sunday Best


Ha en hyggelig uke ---











4 kommentarer:

  1. Superfin veske du har designet og sydd! Ja, det er greit å få til innsiden etter egne behov. Lommer må en ha i en veske, og glidelåslukking er også veldig greit. Da vet en at ikke noe faller ut. Kjekt med alle ideer og tips en finner på nettet nå. Flotte blokker også, og kaninblokken er skikkelig søt. God Pinse og ha en fin 17. mai! :-)

    SvarSlett
  2. Se der du , en stilig veske og i stormønstret stoff ! Det ble skikkelig fint. Artig med de blokkene, og skjønner at kaninblokka er favoritt. Så søt da. Ja nettet har utrolig mye tips og ideer til oss :) God pinse :)

    SvarSlett
  3. Den veska ser stilig ut! Jeg synes det er så kjekt å ha noe unikt som ingen andre har makan til:) Lurer av og til på hva vi gjorde før nettet kom? det er så mye smart der ute.. God pinse og flott 17. mai ønskes deg.

    SvarSlett
  4. Så flott veske du har designet selv. Størrelsen ser så akkurat passe ut etter min smak også og inni har du gjort den så praktisk. Veldig kjekt med glidelås ja.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.