lørdag 29. august 2015

Rund liten veske og en brikke .


Hei igjen  :)  En sommer er tilbakelagt  og
 sy-maskina har fått kvilt seg , lysta til å sy  
har vært fraværende , håper den kommer 
tilbake for fullt ettersom dagene blir         
kortere :) Denne runde lille oppbevaringen/
vesken ble ferdig i vår en gang  , linken 
får du  her
Du treng ingen fancy kuttemaskin for å 
lage denne , det holder lenge med en passer
eller noe rundt til mal   :)  





<¤>  <¤>  <¤>



En liten brikke etter eget hode , det var planen 
å lage flere men det ser ut for at det blir med    
 denne ene , som du ser er det hexagon blomster ,
noen blad og litt til og så skulle det fylles ut     
 med frihåndsquilting , det blei et (sabla) rot det , 
for frihåndsquilting er ikke min sterke side          
(og ikke viljen til å lære det heller )  så blir       
      det flere  av denne så skal det quiltes i rette linjer :))

  




Håper du har hatt en fin sommer ??
Varmen og sommeren kom nå til slutt
i år også , seint men godt  :)


2 kommentarer:

  1. Veska er søt den, men brikka di var rålekker!! jeg kan ikke se noe surr på den - kjempefin!

    SvarSlett
  2. Så koselig veske, og dekorativ knappepynt! Skjønte først ikke det med fancy maskiner, men da jeg så innom videoen for veska forsto jeg hva du mente. Nei, dette klarer vi uten "fancy maskin". ...og brikka de var jo kjempefin! Jeg ser heller ikke noe surr. Så håper jeg sylysten kommer tilbake. Det går litt trått her også, selvom jeg putler på med litt småting så har jeg gått inn og ut av syrommet mange ganger i det siste. Finner fram stoff og får det ikke til, og legger de tilbake igjen. Takk for tipset om veskemønster! :-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.