torsdag 4. september 2014

Veske etter eget mønster.


I det siste har jeg tittet ofte 
innom Pinterest ,- der er myyye 
fint og det gir meg ideer ,  mange 
ideer til nye prosjekt , 
og dette er en veske som har kommet 
til etter  et slikt besøk. 
Jeg har målt og reknet - prøvesydd 
og forkastet
 og til slutt 
ble det en veske :)))))
  
etter eget mønster







Her ser du meg (godt gjemt :) bak 
kameraet med vesken over skulderen , 
en god mellomstørrelse på vesken .
Har brukt den noen uker nå og er veldig 
fornøyd med str. og fasongen .
Stoffet er kjøpt på S&S .  
   


(her har det jammen meg sneket seg med 
et bilde av en bit av sy-rommet og :)) 




Innsiden av vesken med en stødig lomme 
uten glidelås !



Ønsker deg gode og kreative dager  


4 kommentarer:

  1. Så fin veske, og så flink du er som har laget mønsteret til den selv. Veldig mange kjekke ideer og mye inspirasjon å hente på pinterest, ja. :-)

    SvarSlett
  2. Kjempefin veske! Så flink du er som har lage mønsteret selv!

    SvarSlett
  3. Flott veske du har laget! Kreativt! :D

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.