torsdag 11. september 2014

Ruskepose og ny symaskin :)

Endelig fikk jeg rotet meg 
til å sy en ruskepose og den er allerede 
blitt ganske uunnværlig der den heng ved
siden av sy-maskina eller når jeg 
sitt i sofakroken og syr på ett eller annet :)
Har du lyst til å sy ruskeposen ?

><   ><   ><   ><
  
Ren lykke :))
Ny maskin har det blitt på meg , har gått en stund 
og tenkt og undret på om denne kunne være 
for meg ? og det var den :) 
er sååå fornøyd med maskinen, extra 
syfotløft  f.eks. var virkelig bra å ha 
da jeg sydde vesken 
( på det forrige innlegget ) 
den har 
innfridd forventningene og litt til  !!
Tusen takk kjære Kolbjørn , uten et stort
 bidrag fra deg hadde det vel vært en 
drøm fremdeles  :) 



Ha ei god uke videre og snart er det helg  :))


6 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny maskin, nå har du arbeid lenge med å sette deg inn i nye funksjoner:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ny symaskin! Det er veldig greit å ha en ruskepose ved siden av seg når en syr. Har sydd en jeg også. :-)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med ny symaskin. Kjekt med ruskepose når ein syr:-)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med ny maskin! Janome er bra!

    SvarSlett
  5. Så fin og praktisk ruskepose! :) Har lenge tenkte på å sy en, jeg også .. nå ble jeg inspirert. Gratulerer med ny symaskin! :)
    Ha en fortsatt fin uke! :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.