søndag 29. desember 2013

Pute

Denne puta  er i utgangspunktet ferdigkjøpt, bildet og pynten er lagt til etterpå,
det var første gangen jeg prøvde denne
teknikken med å printe ut på tekstilark,
og det var gøy å prøve
 (og få det til ikke minst :)
bildet viser mitt barnebarn og
familiens hunder høyt til fjells
en deilig sommerdag !
En av julegavene til familien denne jula :)







Håper du også har hatt ei fin jul 
og romjul  ! 

Skal snart legge ut flere bilder av 
det jag har laget og gitt bort til jul 
så håper du snart titter innom igjen  :))) 







7 kommentarer:

  1. Ei flott gave du har laget.:-)

    SvarSlett
  2. Så flott puta ble, og en koselig gave å få. :-) Ja, det er gøy å printe ut sine egne bilder. Jeg har prøvd både tekstilark og en annen sort der motivet strykes over på stoffet, men tekstilark er best.

    SvarSlett
  3. Så koselig bilde du har overført på puta, den ble kjempefin! Har også prøvd tekstilark og for å stryke over på stoff og synes også at tekstilark er enklere å få til.

    SvarSlett
  4. Så fin puta blei. Jeg skal prøve tekstilark en gang. Har bare tatt sånn som skal overføres til stoff etter det er skriv ut. Tusen takk for hilsen på bloggen min :) Ønsker deg ett godt nytt (sy) år !

    SvarSlett
  5. Så personlig og fin pute, kjempekoselig å både gi bort og få i gave! Godt nytt år, Reidun!

    SvarSlett
  6. Puta ble kjempeflott og så personlig! Koselig å gi og få slike ting:) godt nyttår :) gleder meg til å sjå alt du har gjort til gaver :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.