tirsdag 19. april 2016

Trådsamler.


For en tid tilbake var det ei gruppe på FB der "alle"
sydde denne etter at en la ut fremgangsmåten ,
da ble det til at jeg og sydde ,- ikke bare en , men to, 
fine å ha i nærheten av symaskinen og strykebrettet
der en alltid finn en tråd som må klippes når 
en står og stryk  :)
Den kan forresten brukes til andre ting  , har 
sett de brukt til blomsterpotte og.


På Nr. 2  ble midtpartiet av et stk. 
crazy quilting  jeg hadde liggende , 
og en rad med  hjerter for frihånd på 
maskin over der igjen. 




Så har broderimaskinen fått arbeide litt 
igjen , noen blomster som ble lagt sammen med 
blad av filt som er egen design ,
 kanskje det blir pynt på en sommerveske ?

>>>>>>>>>><<<<<<<<<<

Ha en god uke videre ----- 






2 kommentarer:

  1. Fine og praktiske "kurver" du har sydd. Likte ekstra godt den med scrapquilt remsen, og så flotte hjerter. Jeg trodde de var en søm på maskinene, men så har du sydd den for frihånd. Ha en fin dag! :-)

    SvarSlett
  2. Så fine kurver du har sydd! Har ikke fått med meg oppskrifta på den jeg... Og den blomsten var jo lekker da, fin som veskepynt ja!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.