tirsdag 16. februar 2016

Oj-oj skummelt ---


Å snakke i tlf. kan bli skummelt når skravla går
 (på høytaler)og
 skjærekniven går uten mål og meining (sukk),
når det som skal bli lukkekant av bakside-
stoffet blir  brutalt skjært vekk ----
ja hva gjør jeg  da?
ikke sprette opp iallefall , skar en remse og la
til med en   smal   søm så det ble da ganske ok.
synes jeg   :)))      



Reddet !!!  :)



¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

En ganske kjedelig mugge/vase 
ble forvandlet med farget papir,
noe selvklebende dekorativt teip
 og sommerfugler 
artig å prøve ut nye ting :)




¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Har blitt fristet til å bli med på en 
along som går over et år , har ikke 
vært med på noe slikt før så dette blir 
spennende , det skal bli hundre blokker 
etterhvert så håper jeg klarer å fullføre .
Her er mitt bidrag 

og her er linken vist du har lyst inn å se 
eller være 



Ønsker deg fine og kreative dager  :))




3 kommentarer:

  1. Kjedelig nå kniven går feil...., men du fikset det bra syns jeg! Koselig koppebrikke! Du var kreativt å dekorere vasen. Den ble flott! Fin blokk til alongen. Lykke til! :-)

    SvarSlett
  2. Den lukkekanten greide du fint. Vasen ble fin, hjelper med litt pynt på. Din første blokk ble fin. VI får glede oss til de neste kommer. Lykke til.

    SvarSlett
  3. Den lukkekanten greide du fint. Vasen ble fin, hjelper med litt pynt på. Din første blokk ble fin. VI får glede oss til de neste kommer. Lykke til.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.