torsdag 21. november 2013

Forglem meg ei!

Forglem meg ei,-  et mønster fra
AnnAka .
Dette mønsteret likte jeg kjempegodt
og det blir nok sydd flere av
dette  :)
Det mørke stoffet ble
kombinert med et rosabersj
med sølv i ,---


Tenkte sannelig ikke over det ,
men legg merke til knottene , de har
samme fasong som brikken :)))


For en tid tilbake kom denne pakken
med snadder , må bare skryte av hvor raskt
de kan levere , tror jeg hadde pakken på
litt over et døgn , og det er raskt syns jeg . 

Jeg spanderte på meg ny og laaang 
broderisaks som er utrolig god å bruke 
og lett å komme til med , jeg liker å 
klippe vekk trådene etterhvert når jeg 
broderer med broderi-maskin, og da 
er denne virkelig god å ha :)



Og så denne da (vet ikke hva den heter) 
den får virkelig linjalen til å ligge
 på plass, jeg får liksom mer trykk på 
linjalen , den har store sugekopper 
og holder seg der den blir 
plassert .   




Ønsker alle en God Uke videre :)













6 kommentarer:

  1. En stilig liten duk som Du sytt. Jag tycker att det var snyggt med de broderade "strängarna" på vartannat "blomblad".

    Dollandesign

    SvarSlett
  2. Så fin brikke du har laget, passet godt på sjenken din med de knottene, ja :-) Artig med pakker i posten, selv om du vet hva som er der kribler det å få åpnet og tatt i bruk det man har kjøpt. God helg :-)

    SvarSlett
  3. Kjempesøt brikke som matchet kommoden og de søte knottene perfekt! God helg :)

    SvarSlett
  4. En veldig flott brikke! En sånn kunne jeg tenkt meg å lage en gang ..
    Så praktisk ut den saken du fester på linjalen.
    Ha en god helg! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  5. Kjempe flott brikke, trur eg må kjøpe mønsteret. Er så mye fint og sy.:-)

    SvarSlett
  6. Rask levering det, syns jeg og det liker vi;) Og så morsom brikke med de pyntestingene som quilting. Passet veldig godt på kommoden din:)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.