søndag 4. august 2013

Pennal

Ja,- så var vi kommet til august igjen ,
og det er ikke lenge til skolene starter
opp igjen etter ferien ,
RyumQuilt har et flott pennal som
 du kan finne veiledning til HER
likte å sy dette , så moro å leke
seg med farger og stoffer  og så
liker jeg godt å sy ting der jeg
også kan bruke broderi-maskina :)

 


<>  <>  <>  <>

Takk for alle hyggelige kommentarer
dere har lagt igjen her inne ,
alltid koselig å lese de :) 



Fant denne videoen om hvordan på en enkel måte
avslutte lukke-kanten , 
denne likte jeg , meget enkel å forstå og få til :))




2 kommentarer:

  1. Ja disse penalene er riktig flotte! Takk for linken til lukkekanten, denne metoden skal jeg nok prøve meg på jeg også :-)

    SvarSlett
  2. Det var två fina pennfodral Du har sytt, tycker jag. Tack för att Du visar oss var Du hittat sybeskrivningen.

    Dollandesign

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.