onsdag 25. november 2015

Fat og Blomster boks.





Et fat av to lag stoff og 
fast-to-fuse i mellom ,  
    maaaange sikk-sakk sting 
og vips et nytt fat :)     
Str. på fatet er             
 ca.20x20 cm.                



Fatet ble i grunnen til fordi det skal  
             være et sett sammen med blomsterboksen  . 
          Gratis mal og veiledning til blomsterboksen 
      finn du                                                 
                  her.det var mal til tre forskjellige 
bokser og jeg valgte den                 
    som jeg syns var den enkleste .Neste    
                   gang skal jeg prøve meg på den sekskantede. :)   
  



Navnet  "blomsterboksen" kommer vel 
av fasongen som ser ut som en blomst 
sett ovenifra  :) 


Sikkert mye en kan bruke denne til --
det er vel bare å velge -                   
dekorativ i seg selv og . 
                  





6 kommentarer:

  1. Åååå det var fint fat og kurv du har laget her. Så nydelige farger også :-) Har laget ei "skål" tilsvarende fatet ditt etter mønster i MyQuilt, men denne ser veldig grei ut også synes jeg :-)

    SvarSlett
  2. Det var stiliga "saker" Du gjort, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett
  3. Så tøft. Har enda ikke somle meg til å kjøpe fast-to-fuse for å sy sånn men en dag....

    SvarSlett
  4. Så utrolig fint fat og blomterboks du har laget, fine faeger :-) Fin dag til deg..

    SvarSlett
  5. For en flott kurv og blomsterboks, slike gaver er det alltid morsomt å få! :)

    SvarSlett
  6. Disse var superflotte! Tenk det går an å sy et fat, og så lekre de ble, både fatet og blomsterboksen! :-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.