lørdag 7. mars 2015

Give-away




Jeg har en bok av Tove Fevang som jeg 
ønsker å gi bort til en heldig vinner.
Før heklet jeg mye, men vond nakke og skuldre 
har satt en stopper for det . Synd er det at boken bare 
skal ligge der til ingen nytte , så har du lyst til å 
vinne denne boken så delta i min give away . 
Et  maskinbroderi som er brodert på lin 
skal  følge med,selve  broderiet er 
ca.19 x 14 cm.  

Du kan få tre lodd. 
1.Du får et lodd om du skriv en kommentar 
på innlegget her. 
2. Du får et lodd om du følger , eller blir følger av 
bloggen min.
3.Du får et lodd om du deler link til bloggen 
min på din blogg. 

 Trekning blir 26.mars. 
Håper at du vil være med og ta lodd :)

God helg  :)


6 kommentarer:

  1. Klart eg vil vere med på ein give away, hekling liker eg veldig godt:-) Så 2 lodd på meg:-)

    SvarSlett
  2. Jeg kan godt tenke meg å vinne både boka broderiet. Har fulgt bloggen din ei tid nå, så det blir to lodd på meg!

    SvarSlett
  3. Ja dette vil jeg bli med på og det var jo et kjempeflott broderi du har lagd!
    Hekling er jo helt i tiden så den boka er ikke å forakte om jeg skulle være så heldig:) Trekker 3 lodd og ønsker deg en fin søndag videre:)

    SvarSlett
  4. Klart jag vill vara med om utlottningen. Jag är redan följare av din blogg, men en lott blir det väl när jag skriver här. Tack för snälla inlägg på min blogg.
    Kram

    SvarSlett
  5. Tar eit lodd og håper på lykke.

    SvarSlett
  6. Det er alltid kjekt med give away og trekning, så jeg vil gjerne være med. Det er alltid koselig å kikke innom bloggen din. Broderiet var kjempefint, og jeg er så glad i lilla. Hekleboka ser også veldig fin ut. Om jeg skulle bli den heldige vinner skal døtrene mine få kose seg med den, Jeg heklet mye før, men armene vil ikke lenger, Jeg takker ja til tre lodd. :-)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.