fredag 11. januar 2013

Lapper

Av de lappene jeg skreiv om i et tidligere innlegg
så kan du her se hva de ble til ,
 en sminkeveske med håndtak og litt pynt
ikke så stor ca.22 x 16 opp til håndtaka,
og i egen design denne gang ,pynten
eller knappen er en stor perle . 

 Denne er ikke helt ferdig ,
 mangler glidelås , var plutselig helt tomt
for den slags:) men bestilling er
 sendt til S og S så det blir vel
sånn etterhvert :)


Har igrunnen enn forkjærlighet
for lave vide sminkevesker
er så lett å ha oversikta
og finne att ting
nedi der :)

Hunden min Zita er med
 på syrommet , hun står i vinduet
eller ligg på en pute rett
 ved siden av , koselig med selskap
.
 
 Sommerfuglen er sydd på vanlig symaskin,( frihåndsbrodering?  ) på maskin , var bare for å prøve og 
det frister absolutt til gjentagelse, 
må bare passe på å justere tråd
spenninga.  





Hjertelig Velkommen til nye følgere :))



                                                                                            Ha ei GOD HELG
 

5 kommentarer:

  1. Så flotte vesker du har laget :) Likte veldig godt den med lappene, har ei sånn liggende som jeg ikke har gjort ferdig, ble ikke fornøyd med fargene, så da blir den liggende..... Det er så stilig med sort og hvitt synes jeg :)

    SvarSlett
  2. Kjempesøte sminkevesker! Imponerende sommerfugl du har frihåndsbrodert! :)

    SvarSlett
  3. De var kjempefine, likte spesielt godt den første. Å for noen herlige stoffer du har brukt:-))

    SvarSlett
  4. Tuusen takk for hyggelige kommentarer , :) det blir morsommere å fortsette å sy når noen liker det en gjør syns jeg :)

    SvarSlett
  5. Så lekre vesker!Går til alt i di fargene.. Jeg er enig med deg at det er bedre med lave sminkepunger for det gir bedre oversikt:)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.